چگونگی ساخت پاپ آپ در وردپرس
نوشته شده توسط : bamana

چگونگی ساخت پاپ آپ در وردپرس

یکی از مواردی که در طراحی سایت مورد توجه قرار میگیرد ساخت پاپ آپ میباشد . افزونه ها و روشهای زیادی برای ساخت پاپ آپ در وردپرس وجود دارد که در این مقاله به بررسی یکی از این روش ها میپردازیم . اگر شما هم به دنبال ساخت پاپ آپ در وردپرس هستید پیشنهاد میکنم آموز زیر را تا آخر دنبال کنید. قبل از اینکه وارد بحث ساخت پاپ آپ در وردپرس شویم نکات زیر به نظر قابل توجه میرسند :

به هر حال اگر شما تا به حال قصد داشته اید که یکی از این پاپ آپ های زیبا را در سایت خود داشته باشید و هر بار از ترس کد نویسی و دستکاری و … از این نیت خود منصرف شده اید ، این مطلب ویژه شماست . در این مطلب به معرفی چهار افزونه برتر وردپرس می پردازیم که توسط آن ها شما قادر هستید به راحتی چند کلیک ، یک پاپ آپ زیبا را به وب سایت خود اضافه کنید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: روشهای ایجاد پاپ آپ , افزونه پاپ آپ وردپرسی , اهمیت پاپ آپ , ایجاد پاپ آپ در وردپرس , ساخت پاپ آپ در وردپرس , سفارش طراحی سایت در کرج , طراحی سایت در کرج , نمایش تبلیغات پاپ آپ در وردپرس , پاپ آپ چیست , چگونه در وردپرس پاپ آپ ایجاد کنیم ؟ , چگونگی ساخت پاپ آپ در وردپرس , کاربردهای ساخت پاپ آپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: